20 May 2010

HAHA I'M STILL ALIVE!

OK LAH OKLAH..AKU TAK TUTUP BLOG...PUAS HATI?? HEHE

Ekceli ramai yang suruh aku jangan tutup blog terus. Tak tulis takpe, tapi jangan tutup! Oh nampaknya, masing-masing dah mula membuka pekung didada yang sebenarnya mereka telah addicted dengan blog ini! wakaka~

Walaupun sepanjang 5/6 minggu aku tak update blog, aku kadang2 jenguk2 jugak blog ni. Kasi sapu-sapu sawang sket, bersih habuk sket, vacuum sket, bagi tak nampak kotor sangat. Dan aku perasan ialah, takde satu hari pon yang blog ni takde kunjungan. Malah, aku rasa follower bertambah ramai pulak dari time aku stop blogging dulu. Pelik bin amat. Eh maksud aku pelik bin ajaib! 

Hurm, banyak yang berlaku sepanjang ketiadaan aku menulis ni. Mungkin nanti-nanti aku cerita ye. Lagipun esok aku ada exam. Next week pon ada. Pelik la. Aku ni macam setiap kali aku tulis post, mesti ada exam. Itulah, aku pun tak paham kolej aku ni. Menyeksa pelajar-pelajar adalah motto utama mereka agaknya. Doakan kejayaan aku yer...

Marilah aku sertakan gamba-gamba vain aku yang latest menjadi bukti bahawa aku masih diberi kesempatan untuk bernafas di dunia maya ini. Wah, dunia maya. Tetibe teringat cerita ADAMAYA. Sweet dowh~









CIS, cukup lah, menyampah plak aku tengok..


p/s Tak sangka aku ni baik hati mengikut pujukan dan rayuan mereka-mereka yang inginkan tulisan-tulisan aku...=p poyo lahh...! tapi kalau lama tak update tu faham-faham je la eh..=)

5 comments:

Pocket said...

yeaaa!!!
pocket percaya,
penangan fesbuk ku menjadi:)
hahaha
(Langsung tak der kesan pun mungkin)

anyway happy dat u'r back sis:)

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

welcome back!

ala kau mesti giankan nak menulis.xpe...aku faham.

Rashid said...

salam

okey.. cam tule. Kan elok kita berkongsi sesuatu kat adamaya ini. Opss!! silap.. kat alam maya..

senyum utk najlaa ..

Narina Joe "Najo" said...

pocket - haha mungkin ada, mungkin ada...=)

razi - gian tak la gian sangat..huhu


rashid - haha pepandai je p buh adamaya...senyum jugak=)

Faizul said...

da agak da.