11 April 2010

Kedai Dah Tutup




Aku rasa dah sampai masa aku tutup kedai. Aku pun tak pasti bila aku akan bukak balik kedai aku ni. Selalunya kalau kedai nak tutup, mesti ada jualan penghabisan stok. Tapi kedai aku ni lain sikit. Aku akan display je barang-barang dekat sini, orang boleh masuk keluar sesuka hati, tapi stok baru dah takde lah. 


Sebelum aku blah, aku nak ucap berbanyak terima kasih kepada pelanggan-pelanggan setia kedai aku ni, yang tak jemu-jemu berkunjung sebab sedikit sebanyak telah meletakkan keuntungan buat diri aku. Keuntungan dari segi money (duit nuffnang) dan keuntungan dari segi emosi sebab pelanggan macam korang ni lah yang setia melayan perasaan aku setiap kali aku menulis dan meluah perasaan.

Kalau ada antara korang yang still nak keep in contact, boleh add aku dekat facebook tapi korang bagitau la dulu sapa korang, kalau tak aku reject je walaupun korang ni barang baik punyaa. Kalau ada personal issue dengan aku pun korang boleh je klik "contact me" yang dekat atas tu...

Aku nak mintak maaf jugak kalau ada sesiapa yang terasa dengan penulisan aku. Aku tau mostly yang membaca blog aku ni kawan-kawan aku jugak, tak kisahlah yang kenal rapat, yang aku tak pernah cakap tapi kenal rupa je, yang pernah sekolah sama, pernah sekelas, pernah sekolej bersama, pernah serumah, pernah sebilik, pernah sekatil dan maupun yang aku tak pernah jumpa in real life, aku mintak maaf. 

Sekian dulu, salam perjuangan~ (cewah), semoga kita berjumpa lagi di suatu masa yang tak tentu (kot-kot la aku gian balik nak berblog)....daa~

10 comments:

Adry said...

laaa... napa tutup plak...huhu

Narina Joe "Najo" said...

tutup separuh pintu...blog still ada tp x update dah la kot...adela personal reason=)

Anonymous said...

agak sedih bile kedai nk tutup...baru dtg nak makan...hukhukhuk

Adry said...

hermmm... takpa la... i'll wait for you to come back... walaupun entah bila

Anonymous said...

hmm aku pernah tutup kedai dulu. berpindah alamat pun dah tiga empat kali. mencari tapak abru pun sallau... tapi last2aku dekat sini jugak. sebab aku banyak kawan yang tak pernah kenal aku, tapi sibuk nak bangkitkan aku masa aku susah. itu kan kawan namanya!

so, untuk hang, All the best fot your future undertaking ya Najlaa. I know you better than simply a graduate doctor later. Be a expert doctor and contribute with full heart to the people. Allah give you this big ooprtunity; and i know you not that stupid to simply let them go!

all the best sekali lagi. dan untuk musik kamu; semoga kamu berbahagia dan indah dalam kenangan petikan gitar2 itu; dan tentu saja tidak melalalikan kamu dari dunia nyata. Ameen

Naz said...

x perlu tutup terus.. ramai yg rindu nak baca dan dengar. kalo ada idea, boleh la kembali berblog...

ako said...

huhuhu...mna nak cri naj pasne??
kat mee udang sg.dua ke??

Anonymous said...

cuma nak cakap i think i am in love with u....i mean your writing....huhu

fndrocka said...

kerajaan malaysia naks aman kau ke?

Faizul said...

ok jumpa lagi.