12 September 2009

Entri Pendek


...pendek GILER tau!


Daripada aku habiskan masa untuk update blog, baik aku guna masa lapang ni untuk aku qada' tidur aku yang sangat minima sepanjang minggu ini...heh~


p/s Lagu Raya favourite korang yang mana satu..? Aku cop lagu Suasana Hari Raya dulu! Jangan tiru!

9 comments:

srikandibi0L0gi said...

alaa..suka gak lagu tuh..
huhuhu~

Anonymous said...

ak layan "cahaya aidilfitri - handy black"....terbaekk~~ (",)

- eL NiNo™ -

Pocket said...

pocket suka lagu sudirman tu,

kan ku sampai kan doa ngan kiriman tulus ikhlas, dari jauh ku pohonkan ampun mahap..
jgn sedih pagi ini .. tak dapat kita bersama...

yg tu yg tu..:)

gi tido!!

cHeRyNa PiReS said...

tido itu sememangnya best...so sila2 lah tido. sebab kalau waktu tido dah terlepas, takleh diulang semula:P

Rashid said...

Salam najlaa

suka lagu M NASIR le..

suatu hari di hari raya .. wah terangkat je rasa bila dengar lagu tu

fndrocka said...

aku cop lagu ku pohon restu ayah dan ibu...meh nak nyanyi sket..cepat tutup telinga.

kan ku sujud di kaki mu..bila kita bertemu..kan ku cium tangan mu..ku pohon restumu...

Najlaa Raihana said...

srikandibio - takleh2...=p

gjoe- oo ok gak lagu tuh..

pocket - a'a suka gak, tp agak sedeh ar lgu tu..

cheryna - thx for ur comment. tido itu nikmat!

rashid - setuju!

fndrocka- hah...klaulah ditakdirkan aku terjumpa ko, aku nak paksa ko nyanyi depan aku..bersiap sedialah! (ke aku yg kena bersiap sedia sblum ggndang telinga aku pecah?? =p)

fndrocka said...

tak gerun langsung

Najlaa Raihana said...

eleh~