20 August 2008

'Pre'-From Malaysia to Jakarta & Bandung

Salam,

Waah..minggu ni..tak sempat2 aku nak online pun. Ingat nak update post 3 hari lepas, tapi atas sebab2 yg tak dapat dielakkan, aku tak dapat berbuat demikian. Tak senang duduk jugak aku. Timbul bibit2 kerinduan pulak dekat blog tersayang aku nih setelah beberapa hari tak menziarah blog sendrik haha..Adekah ini simptom2 n tanda2 aku bakal dilanda penyakit GILA BLOG??!

OK, aku tak punya waktu sekarang sebab jam menunjukkan pukul 1.30 pagi. Esok aku akan berangkat ke Jakarta, and aku tak kemas satu hape barang pun lagikk nih. The worst part is, aku kena ready untuk klua umah pukul 10 pagi esok. Adoih, satu cabaran yang amat besar bagi aku untuk bangun dan bersiap2 di waktu pagi seperti itu. Almaklumla, tgh dalam mode cuti ni...emmm pepahm je la kann...haha...=p



Aku sebnanye dah idea untuk tulis post baru nih. Nantilaa after aku balik aku akan update insyaAllah. And yg pastinya pengalaman trip ke Jkarta & Bandung ni jugak bakal aku kongsikan bersama korang semua. Ok, ckup setakat ni sahaje rasenye, jumpe korg di post seterusnye. Untuk korang yg tengah bercuti sekarang, selamat bercuti diucapkan. Doakan perjalanan pergi n balik aku dari sana yer....;)