24 July 2010

Pengakuan

Aku rasa kebanyakan gadis-gadis Kedah ni sweet sweet dan ayu ayu belaka...

Setuju tak? Tak setuju takpe...

Dan

Dan

Dan

Aku rasa kebanyakan gadis-gadis Kelantan comel comel dan putih putih belaka...

Setuju tak? Tak setuju takpe...

Tapi

Tapi

Tapi

Tak semua gadis-gadis comel, sweet, ayu dan putih datang dari Kedah atau Kelantan saje..

Setuju tak? Tak setuju takpe...

Contohye...

Contohnye...

Contohnye...





....AKU??!

Setuju tak? Setuju tak?



HEHEHE





Oh, OK FINE!


Aku tertinggal something...


....tak setuju pon takpee...huhu


p.s : Mode jeles dengan gadis-gadis yang pandai berfesyen dan bergaya...aku tak reti dowh!

14 comments:

- said...

hakhak..jeles kah?
org pun...kadang2 teringin pakai mekap2..heels segala..

tapi..

jangankan heels, pakai wedges pun rasa mcm kaki ni cacat. susah gila berjalan! haha :p



tp geng aku semua jenis yg berfesyen2...aku sorang yg mcm rock gitu.


rock? pdhal x reti bergaya. haha :p
xpa...its ok its oritee~ heee~

Mohd Fakhrurazi Jamaludin said...

aku jeles dgn kau.pandai main gitar.bijak,ambik medic,blajo dkt oversea.pandai melukis.

hazel ruslan said...

trimas la cakap aku sweet.. hahaha... bakpe nak jeles nyer.... aku lagi jeles kat ko... sebab pandai main guitar...

Huda Luna. said...

huhu jeles ngn org yg pandai bgaya jugak


tapi tapi tapi

huda lg jeles dgn org yg terer main gitar sambil nyanyi


huhu

Anonymous said...

cheh,ko pon gaya ape...gaya,comel,cerdik,terer gitar,kiut miut smua dah ade...huhuhu...lain ar aku...mmg x pandai serba serbi...ahahahak

ako said...

Bahawasanya...dgan ini cek seakan setuju dgan naj!!

Super Nia Hana said...

samala watashi.
jeles dgn org yg pandai bergaya.

watashi kenkadang tingin nk bergaya
tapi lebih pada rasa mcm malu or tak sesuai..
uhuhuhuhu..

sape ckp awek kedah cute comey?
watashi cam gergasi jek
ahahaha

fndrocka said...

setuju

setuju

dan setuju..

sekian

p/s: aku cemburu sebab handphone kau comel

Narina Joe "Najo" said...

cikgadis - haha tu la psalll...same feeling here...tp saya sukaa pakai wedges!=p


razi - huhu terharuuu~


hazel - sesame! hehe...ala main2 cmni je..


huda - tapi huda pon macam pandai bergaya jugak jee..hehe jeless...

Narina Joe "Najo" said...

anon - ye ye aku tau itu sumer...x perlu sebut2 lg =p


ako - bagus!


SNH - heh...seriusss...i agree! hehe btol ar..awek kedah sweet ape...

fndrocka - ceh tak sangke aku ko pon berkenan ngan hp aku. aku ingat ini taste gadis2 je..

fndrocka said...

aku memang ada sikit gadis2

nurul said...

btl ke org kelantan comel2 n putih2 ni najlaa?terasa cm kembang pn ade..hihi
ala..awk pn pndai gaya2 ape.chill~

Anonymous said...

satu pengakuan yg berani.tahniah!

(-_-")

Ervina Razali said...

kamu jeles ngan org..
tp senanye ramai yg jeles ngn kamu...

bijak

pandai men gitar

:)